Deklaracja dostępności

Piski Dom Kultury zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pdk.pisz.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

    • Treści spod kursora nie spełniają trzech głównych wymagań.

    Treści nieobjęte przepisami

      • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

      Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

        • Data sporządzenia deklaracji:
        • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

        Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

        Informacje zwrotne i dane kontaktowe

        Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Natalia Kucisz — mejlowo sekretariat@pdk.pisz.pl lub telefonicznie 87 423-26-75.

        Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

        Zgłaszając takie żądanie podaj:

        • swoje imię i nazwisko,
        • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
        • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
        • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

        Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

        Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

        Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

        Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

        Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

        Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

        Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

        zapewnieniedostepnosci-cyfrowej-strony-internetowej-lub-aplikacji-mobilnej">Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

        Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

        Pozostałe informacje

        Dostępność architektoniczna

        Piski Dom Kultury, Pl. Daszyńskiego 16, 12-200 Pisz

        Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.

        Brak szklanych drzwi i ścian.

        Schody wyposażone są w poręcze.

        Stopnie schodów są oznaczone kontrastowymi pasami.

        Brak windy.

        Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

        Brak parkingu dla osób z niepełnosprawnościami.

        Brak tyflomap.

        Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

        Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

        Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

        Dostępność komunikacyjno-informacyjna

        Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

        W budynku nie ma pętli indukcyjnych.


        DATA PUBLIKACJI STRONY INTERNETOWEJ: 22.06.2022 r.


        DATA OSTATNIEJ AKTUALIZACJI STRONY INTERNETOWEJ: 22.06.2022 r.

        DOSTĘPNOŚĆ

        Serwis jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Może być używany na różnych platformach sprzętowych (stacjonarnych, mobilnych) i programowych (systemy operacyjne, przeglądarki).

        PODSTAWY PRAWNE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

        Serwis pdk.pisz.pl spełnia wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów Krajowe Ramy Interoperacyjności z 12 kwietnia 2012 r. na poziomie AA.


        INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH

        Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab.
        Nawigacja jest przyjazna dla osób niewidomych dzięki wzorcowym tytułom podstron, porządkującej funkcji nagłówków oraz innym udogodnieniom wprowadzonym pod kątem czytników ekranów.
        W całym serwisie włączony jest tzw. fokus, czyli domyślne oznaczenie aktywnego linka. Fokus przemieszcza się po wszystkich widocznych elementach aktywnych strony w logicznej kolejności. To pozwala na wygodną obsługę serwisu np. użytkownikom niepełnosprawnym ruchowo czy w znacznym stopniu niedowidzącym.
        Linki - także te prowadzące do serwisów zewnętrznych - zawsze otwierają się w tym samym oknie. Dzięki temu użytkownik ma pełną kontrolę nad swoją przeglądarką.
        Zastosowany został odpowiedni kontrast tekstu do tła oraz możliwość powiększenia czcionki. Dzięki temu materiały osadzone na stronie są czytelne także dla osób słabiej widzących.
        Staramy się pisać zrozumiałe teksty oraz formatować je w sposób zgodny z zasadami dostępności zachowując prawidłową hierarchię nagłówków.
        Zdjęcia i grafiki w serwisie mają alternatywne opisy, aby ich treść była dostępna dla osób niewidomych oraz osób które nie wyświetlają grafiki na przykład na urządzeniach mobilnych.

        SKRÓTY KLAWISZOWE

        Serwis nie zawiera skrótów klawiaturowych, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.

        KOMPATYBILNOŚĆ

        Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych takich jak np. Window-Eyes, JAWS czy NVDA.

        INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI TŁUMACZA MIGOWEGO:...

        Do dyspozycji osób niesłyszących lub słabosłyszących są obecnie następujące sposoby kontaktu:...

        1. pisemny: Piski Dom Kultury Pl. Daszyńskiego 16 12-200 Pisz 

        2. e-mailowy: pdkpisz@op.pl

        3. faks: 87 423 26 75

        4. kontakt telefoniczny przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 87 423 26 75

        5. sms, mms, wiadomość głosowa na numer telefonu komórkowego : 506 195 826

        INFORMACJĘ O DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ SIEDZIBY PODMIOTU PUBLICZNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:


        DANE TELEADRESOWE:
        Piski Dom Kultury
        Pl. Daszyńskiego 16
        12-200 Pisz
        Logo Fundusze Europejskie Polska CyfrowaLogo Ministerstwo Kultury Dziedzictwa Narodowego i SportuLogo Rzeczpospolita PolskaLogo Narodowe Centrum KulturyLogo Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
        Tutaj realizowany jest projekt grantowy Konwersja cyfrowa domów kultury dofinansowany z Funduszy Europejskich, którego operatorem jest Narodowe Cetrum Kultury.
        Kontakt
        Dane kontaktowe
        Pl. Daszyńskiego 16
        12-200 Pisz
        87 423 26 75
        sekretariat@pdk.pisz.pl

        e-doręczenia: 
        AE:PL-24324-27724-AGVGU-19
        Dyrektor
        p.o. Dyrektora Piskiego Domu Kultury
        Natalia Kucisz tel. w. 231
        Specjalista ds. administracyjnych
        Izabela Malinowska
        Katarzyna Podbielska
        Specjalista ds. promocji i organizacji imprez
        Łukasz Bąkowski

        Oferty koncertowe promocja@pdk.pisz.pl

        Specjalista ds. pracowniczych i PUTW
        Monika Chmielewska
        Specjalista ds. promocji multimediów
        Tomasz Walada


        Go to top